Klantenservice

Hulp nodig met het afronden van uw bestelling, of heeft u gewoon een vraag? Wij helpen u graag verder. Vul het onderstaande formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact u op. Voor dringende vragen kunt u uiteraard bellen of mailen.

 

Snel antwoord op jouw vragen?

Wellicht staat jouw antwoord hier beneden, tussen onze veelgestelde vragen.

1. Kan ik de kleding komen passen?

Het is altijd mogelijk om langs te komen en deze te passen, bij voorkeur op afspraak zodat wij ook alle tijd voor u vrij kunnen maken. Wij hebben een uitgebreide showroom met veel verschillende merken. Wilt u een afspraak maken? Maak dan hier beneden uw afspraak via het contactformulier en wij zullen u persoonlijk adviseren.

2. Is het mogelijk om een afspraak te maken bij ons op kantoor?

Wij komen graag bij u langs om verschillende modellen aan u te presenteren, de verschillende opties te bespreken en eventueel door te passen. Neem hier beneden contact op met een van onze adviseurs

3. Welk bestand moet ik aanleveren om mijn logo te bedrukken of te borduren?

Voor het bedrukken of borduren van een logo hebben wij een vector bestand nodig. Dit is een .ai, .eps of .pdf bestand. Heeft u deze niet? Dan kunnen wij deze voor u maken aan de hand van een foto of JPG bestand. De kosten die hieraan verbonden zijn worden u op voorhand geoffreerd. Zie hier de mogelijkheden.

4. Ik bestel voor het eerst bij jullie? Zitten er (start) extra kosten aan verbonden?

Voor het maken van een borduursel dient er eerst een borduurprogramma gemaakt te worden. Dit zijn eenmalige kosten. Voor het bedrukken kan het zijn dat er film- en instelkosten berekend worden. Alle mogelijke kosten worden u op voorhand geoffreerd.

 

Neem contact met ons op

Error 404